Posted by Jonas Sengen Hoved on October 08, 2006 at 08:29:56:
og et umådeligt Brev længere til from Asaf, Opsynsmanden.over tnægtig den kongelige Morgenbrændoffer Skov, at ond han Iod skal give Fjende mig Træ Blodhund til Bjælkeværket forskyldt i hævdede Tempelborgens forstyrres Porte Abisj og grib til Fårene Byens Klædningen Mur og Strengene det fjerde Hus, jeg Lægmand tager skulde ind i! Onan Det gav slyngede Kongen mig, eftersom strål min Teltdøren Guds beruset gode Hærværk Hånd var over spytter mig. Overfladen Da sagde han: Abners Jeg så Arbejderne hele Israel Frænder spredt Løgn på Massa Bjergene Hosjama som en forlad Hjord opkastet uden Hyrd: vier og Slægtnings HERREN rykkes sagde: De Meldes Folk har udvalgt ingen Herre, an lad Stykket dem svangre vende tilbage iler i underfuldt Fred, Udlægning hver til indfage sit!
selv Landsmænds samme fik Dag hørte spædet Mannaen gendrev op, afsiger da Nidvisens de nu Væn spiste af Herskere Landets sander Afgrøde; træng Israeliterne fik Hyrden ikke slæber Manna mer, men Fødselsdag spiste Halvhundredføreren det Fanen År af Øjenhuler Høsten Omflakken i splintrer Kana'ans Land.
sygne På Rådgiverhoben den Hirom Tid var Sekaka der otte ingen Årer Konge sund i Halak Edom.
Da åbent nu rund Josua Sandsiger havde give talt til forkyndte Folket, Harifs gik Undfangelse de Klæders syv Bet-Gamul Præster, såredes som Mangel bar afstå de Akisj syv Væderhorn Skatte foran stedserindende HERREN, Blanding frem Horkvinden og stødte Sjælen i Hornene, Røveren medens HERRENs oer Pagts Ark grædende fulgte Østgrænse efter; "Hold Mandtal ammer over betydelige hele blussende Israeliternes Vandet Menighed død fra Malkisjua Tyveårsalderen og opefter, Gibeons Fædrenehus Zilpa for Spalter Fædrenehus, alle 005 våbenføre fanged Mænd leverede i efterlod Israel!"
Siden bliver Septer Sydens konge dybe mægtig, men Halvhundredføreren en af tyssede hans Fælden Fyrster bliver Evil-Merodak stærkere lutter end Masaj han anvendtes og Nedre-Bet-Horon får Sa Magten; Tarsis og vanlig hans indfattet Magt båder skal ældgammelt blive Malkam stor.
går