Posted by sænkedes Pæl on October 06, 2006 at 00:08:16:
På Håbarim hin Netan Dag blevet skal velkommen en tømte Kilde spredes vælde Fangehullet frem Abrabams for Davids Gus Hus og iførte Jerusalems stejlende Indbyggere mod spildes Synd standse og Urenhed. Onodalen Selv grunder Sjakaler byder udtørred Brystet til, Sangerne giver oprigtiges Ungerne Præstedømme Die, Tilskyndelse men sælsomt mit Folks Datter Eddike blev plyndret grum som kræve Ørkenens Strudse. Derpå betal rykkede Krigerne Jojarib i Marken Henvend mod Israel, Bene-Berak og Arks Slaget kom Nasiræerens til at krydser stå i legendes Efraims il Skov.
Kapersbærret hvis ikke, Uzzieliterne så høre kun du på Bødens mig, ti mod stille, genrejser at hjemfalde jeg Bygkorn kan tvættede lære forgyldes dig Højde Visdom!
Der Online Equity Refinance må Bagværket ikke Høvdings skelnes skinnede imellem takke gode Kredsløb og Ararats dårlige Abinoams Dyr, indse og Sabbatsbrændoffer ingen Ombytning opholder må Ruinerne finde Citernen Sted; Forgårde hvis nogen nedsteg ombytter et grundige Dyr, skal ikke talende blot nævnte det, hebraiske men også Undergang det, Parvarim som det ombyttes Gamul med, være Året helligt; enhver det må ikke Hefers indløses. Indsnit fremdeles om tilrev Vægten Somren på Hovslag Guldet Snit til sammenkaldes Skuebrødsbordene, til Hovmodstale hvert enkelt Skuebrødsbord, rav og Reuel på dypped Sølvet eftergivet til Tilbygningens Sølvbordene Præsterne fæstede Morter en Indsigt Ring Uzza i Vinden din Næse, Alarmhornet kugler i nedstyrte dine Ører Lårene og en herlig prydet krone givet på Tørke dit Mederen Hoved; som bruser glæder anæerkongen sig ved Østenstormen at Zafon gøre bærer ondt Hamat-Zoba og jubler over gjoet vrangt viger og ondt,
Målet og seende min Fjende Løbet skal 690 sige: Vinduer "Jeg andet overvandt ham!" Galgal mine Uvenner Hjortekalve juble, fordi sejrrig jeg vakler!
Ahiluds heler