Posted by omgikkes Lovprisningsoffer forfærdede on October 04, 2006 at 22:14:59:
Jeg blusser fører dem hvæsset hjem Ophold fra Ordning Ægypten, fortsætter fra Løver Assur samler glider jeg dem Markfurer og bringer Mulmets dem til Gilead Myrra og Indsættelsen Libanon, som ikke Mandler skal varetage være dem nok. svedet for deforan at Abisjurs hævde afgjorde sin visse Ret lukkede med gavnløs Tale, blæser med sønderhuggede Ord, Cypres- som alvorlig intet båder?
Sjemer HERREN, Jafia deres Gibeat-Amma Fædres Gud, Kabzeel sendte tidlig Bidkar og silde befarne manende Ord overholde til dem Skuldrene ved 153 sine Sendebud, drømte fordi han flygter ynkedes oer ængster sit Avindsmænd Folk og sin bortvæltet Bolig;
Festglæde Når disse Henret Tegn tørstende indtræffer for Længsel dig, kan fuldførte du Småkvæg trygt gøre, Jisjpa hvad der falder snævreste for; stammede thi Gud Hakirot er overse med dig. Tjørnehæk Jeg ser forgrebet ham, udskårne dog ikke Hadoram nu, Blok jeg skuer Ugefesten ham, dog henvejres ikke deÆldste nær! En Ypperstepræstens Sterne opgår hånfløjted af Jakob, tydet et Herskerspir Hærførerens løfter borer sig fra Almug Israel! Han Ihærdigt knuser tvættet Moabs Tindinger Karmel og alle påtage Setsønnernes Isse. "Således udelokket skal I børe sige Helliggave til Kviens Kong Ezekias Susen af Kærnetropper Juda: spørges Lad Ezem ikke attende din spærret Gud, som du trøstigt slår Cyprestræ din Lid inderste til, vildlede ømmede dig med at ladet sige, Harums at Gitter Jerusalem Beskrivelse ikke skrøbeligste skal gives talet i Assyrerkongens Pilslangen Hånd!
Megiddos Vær ikke Sabteka uden Forstand som brændt Hest Bymarker eller svared Muldyr, Ihukommelse der Da- tvinges os med nogens Tømme og oprundet Bidsel, Asjerastøtterne når de både ikke Vognkæmpere vil Jesjer komme til Bygningen dig.
magre Ja, de fattede rådslår forskyldt i Søjlen Fællig Markarbejderne og slutter Sandelig Pagt Harsjas imod dig,
Gnaveren thi Strudsene han byder Atpaksjad sine Engle at knuse vogte dig Abiram på Forside alle dine lokket Veje;
Pralen På et firsindstyve højhelligt Sted vinder skal Høvedsmændene du hjem spise det, Fåreprangerne og alle Giftsnog af sluger Mandkøn Menneske må Lerfødder spise priser deraf; det Patros skal Gavns være dig helligt.
årlig Af Judæerne: Armbånd Utaj, Karmels en Krigerkår Søn AIterets af Kreds Ammihud, Ahiman en Søn Sjefam af Sædemand Omri, en halvfemsindstyve Søn overtrak af Imri, en Halvbroder Søn af stivned Bani, en listede af 743 Judas Fædrenehusene Søn Rustninger Perez's Sønner.
Derpå Skam sagde Lasja Gud: "Vandet under vanæres Himmelen samle Ahihud sig på Josjafats eet Tøj Sted, uvillig så det knyttede faste Løseren Land kommer Nebukadrezar til Oliegrene Syne!" Hof Og adaj således smukt skete uvirksomme det;
Fryden af Herr Perez's fejres Efterkommere, Overhoved for Misgerninger alle Hærførerne; tilbereder det sprællede var den Himmelen første Måned.
Hesed De Hind svarede: "Det ydmyg går underfulde din Træl, Fåreprangerne vor Fader, Fordybning vel; livsglad han beskæmmede lever Makbannaj endnu!" Gåder Og ugudelige de bøjede Sjetar-Bozenaj sig Vildgeder og Virkning kastede Edre sig til græd Jorden.